Πώς ακυρώνω μια παραγγελία;

Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί από τον λογαριασμό πελάτη Flip, στην ενότητα
Οι παραγγελίες μου. Εάν έκανες την παραγγελία χωρίς να δημιουργήσεις λογαριασμό, μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, σου ζητήθηκε μια διεύθυνση email. Με βάση αυτού του email δημιουργήθηκε ένας προσωρινός λογαριασμός πελάτη Flip. 😌


Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρουμε ότι η παραγγελία πρέπει να είναι σε κατάσταση "Ολοκληρωμένη παραγγελία" ώστε να μπορεί να ακυρωθεί, σύμφωνα με την παραπάνω φωτογραφία. Διαφορετικά, όταν είναι σε κατάσταση «Προς παράδοση», το κουμπί ακύρωσης δεν θα είναι διαθέσιμο, και αυτό σημαίνει ότι το τηλέφωνο έχει παραλειφθεί από την εταιρεία κούριερ.


Η μόνη επιλογή σε αυτήν την περίπτωση είναι να αρνηθείς την παραλαβή της παραγγελίας όταν ο κούριερ επικοινωνήσει μαζί σου. 💵


Εάν έχεις κάνει την πληρωμή με κάρτα, αφού αρνηθείς την παραλαβή / ακύρωση της παραγγελίας, στείλε μας ένα μήνυμα για να βεβαιωθείς ότι το ποσό θα σου επιστραφεί το συντομότερο δυνατό στον λογαριασμό σου. 😊