Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν
Είτε αντιμετωπίσετε μια δυσάρεστη κατάσταση με το προϊόν που λάβατε, είτε απλώς θέλετε ένα διαφορετικό, είτε έχετε αλλάξει γνώμη για την αγορά σας, για να επιστρέψετε ένα προϊόν, πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:
- Μεταβείτε στη διεύθυνση https://flip.gr/login/ και εισαγάγετε τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας. Εάν δεν υποβάλατε την παραγγελία σας με λογαριασμό, σας έχουμε στείλει έναν προσωρινό κωδικό πρόσβασης σύνδεσης στη διεύθυνση email που καταχωρίσατε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας (ελέγξτε επίσης τον φάκελο Ανεπιθύμητων για να τον βρείτε, εάν είναι απαραίτητο ή μπορείτε να τον επαναφέρετε μέσω της επιλογής "Ξέχασες τον κωδικό πρόσβασης;").
- Μεταβείτε στην ενότητα Ο Λογαριασμός μου (στην επάνω δεξιά γωνία).
- Μεταβείτε στην ενότητα Επιστροφή και επιλέξτε Επιστροφή κάτω από το προϊόν που θέλετε να στείλετε στην Flip.
- Ακολουθήστε τα βήματα στη φόρμα επιστροφής (συμπληρώστε το IBAN, τον λόγο επιστροφής και την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από τη διεύθυνση σας) και πατήστε το πράσινο κουμπί Αποστολή για Επιστροφή.
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφαιρέσει τυχόν λογαριασμούς από τη συσκευή σας (iCloud, Android - Google / Samsung, Huawei ή Xiaomi - ή άλλους προσωπικούς λογαριασμούς), ότι έχει γίνει πλήρης επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και ότι δεν έχετε υπάρχοντες κωδικούς πρόσβασης. Επίσης, εάν έχετε αγοράσει φορτιστή ή άλλα αξεσουάρ και θέλετε να τα επιστρέψετε, μην ξεχάσετε να τα επιλέξετε στο αίτημα επιστροφής.
Ο υπάλληλος της εταιρείας courier θα περάσει την ημερομηνία που επιλέξατε για να παραλάβετε το δέμα!
Η επεξεργασία μιας επιστροφής διαρκεί έως και το πολύ 14 ημέρες, (σύμφωνα με το νόμο).