Πώς να στείλω ένα προϊόν προς επισκευή μέσω της εγγύησης
Εάν το παραγγελθέν προϊόν χρειάζεται έλεγχο και επισκευή στην υπηρεσία μας 🛠️, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://flip.gr/login/ και εισαγάγετε τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας. Εάν δεν υποβάλατε την παραγγελία σας με λογαριασμό, σας έχουμε στείλει έναν προσωρινό κωδικό πρόσβασης σύνδεσης στη διεύθυνση email που καταχωρίσατε κατά την υποβολή της παραγγελίας (ελέγξτε επίσης τον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων για να τον βρείτε, εάν είναι απαραίτητο ή μπορείτε να τον επαναφέρετε μέσω της επιλογής "Ξέχασες τον κωδικό πρόσβασης;").
- Μεταβείτε στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου" (στην επάνω δεξιά γωνία).
- Μεταβείτε στην ενότητα "Οι εγγυήσεις μου" και επιλέξτε "Αποστολή για εγγύηση" κάτω από το προϊόν που θέλετε να στείλετε στην Flip.
- Ακολουθήστε τα βήματα στη φόρμα εγγύησης (συμπληρώστε τον λόγο αποστολής για εγγύηση και την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από τη διεύθυνση σας) και πατήστε το πράσινο κουμπί "Αποστολή για εγγύηση".
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφαιρέσει τυχόν λογαριασμούς από τη συσκευή σας (iCloud, Android - Google / Samsung, Huawei ή Xiaomi - ή άλλους προσωπικούς λογαριασμούς), ότι έχει γίνει πλήρης επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και ότι δεν έχετε υπάρχοντες κωδικούς πρόσβασης. Επίσης, ΜΗΝ στέλνετε το προϊόν με αξεσουάρ (αυθεντικό κουτί, θήκες, φορτιστές, καλώδιο φώρτισης, ακουστικά κ.λπ.).
Είναι σημαντικό να αναφέρετε όσο το δυνατόν λεπτομερέστερα τον λόγο αποστολής του εντός εγγύησης, ώστε να μπορέσουμε να το επεξεργαστούμε στο service και η επισκευή να είναι επιτυχής.
Σας διαβεβαιώνουμε ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να επιλύσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό!
Μια επισκευή στο service μας διαρκεί κατά μέσο όρο 2-10 εργάσιμες ημέρες και θα ενημερώνεστε με σχετικές πληροφορίες, μέσω SMS/email ή και του λογαριασμού σας στη Flip.